Zondagen

Ik. Háááát. Zondagen.

Daar komt het op neer. Het is voor mij heel erg moeilijk om ook maar een béétje lol te knijpen uit de laatste 24 uur voor die verschrikkelijke maandag.

Weten waarom? Lees verder.

Zondag is de dag waarop je laat wakker wordt. Dat is op zich niet zo slecht, ware het niet dat je daarmee je dag al voor de helft gehad hebt, en je nog heel veel dingen moet doen.

Want zondag is ook de dag waarop je al je huiswerk af moet maken. Voor mij was dat deze keer Latijn, Geschiedenis, Nederlands, Wiskunde, en Aardrijkskunde. Dat is gewoon teveel voor een normaal mens!

En dan is zondag ook nog eens de dag waarop je weer op een “normale” tijd naar bed moet. Je zit nét lekker in dat geweldige weekendritme, komt die maandag weer aankloppen en die sleurt je zonder pardon zo weer in een strict tijdschema. En omdat je daar weer aan moet wennen, is in slaap vallen op zondag en opstaan op maandag ook zo moeilijk.

Dit zijn de drie belangrijkste dingen. Er zijn nog wel meer kleine irritaties die op de zondag ineens veel groter lijken, maar die bespaar ik je.

Soms zijn er zelfs weken waarop ik de zaterdag al minder leuk vind omdat de dag na zaterdag zondag is en de dag na zondag is maandag en dat SUCKS. Goed, ik denk dat het vooral aan mij ligt.

..Maar toch denk ik dat ik niet de enige ben met een allergie voor zondag. Hatsjoe.

Heeft iemand toevallig hetzelfde als ik? Iemand? En hoe lost joe dit op?

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 16 januari 2011, in Klaagzang en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. En vrijdagen… 😉

  2. ik ga zwemmen op zondag, of mountainbiken

Geef een reactie

