Dagelijkse deadlines

8:15. School begint…….

 

 

15:00. School’s out, fun begins. Hoop je. Kluis open, spullen pakken, huiswerk mee. Fiets pakken, wegrijden, oversteken.

15:20. Thuis gekomen, aanbeland. Thee met koek en op naar boven. Computer aan, tas open, huiswerk pakken, soortvan doen.

15:50. Okee nu echt huiswerktijd. Loop naar kamer, deur goed dicht. Concentreer, concentreer.

16:20. Pauzetijd, je bent al ver. Naar beneden voor wat chips. Weer naar boven, hee computer. Even twittertijd.

17:00. Ohmijngod, zo laat al? Snel weer terug naar al dat werk. Deur weer dicht en muziek weer op, hopen dat je concentreert.

18:00. Frans is af en Latijn is kut. Komt zometeen wel, oh etenstijd dan maar. Straks ga ik verder. Heus.

18:30. Eten op, afruimen dan. Ouders zitten nog beneden, even praten maar dan nog. Je hebt nog alle tijd, right?

19:30. Interessant gesprek, maar je moet echt weer naar boven. Hee, DWDD. Leuk, nog even blijven staan.

20:00. OH FUCK ik kom in tijdsnood, alles voor 9 uur af, please. Ren naar boven deurtje dicht concentreer concentreer.

21:00. Latijn is echt niet in te stampen, god-o-god wat een taal. Dat komt morgen dan nog maar, op naar Geschiedenis.

21:30. Soortvan klaar, de rest laat ik liggen. Niks belangrijks meer voor morgen. Deurtje open, computer weer aan.

22:00. OHNEE moest dat verslag toch morgen af dit ga ik nooit meer redden deurtje dicht en snel gaan schrijven help help help.

22:30. Zo klaar met schrijven dat viel mee. Jammer, net de thee vergeten. Zou er toch beneden zijn?

23:15. Klaar voor bed en tijd om te relaxen. Boekje, smsjes en meer awesome stuff.

0:00. In slaap gevallen zonder zorgen. Zo lijkt het.

Want wat vergeet ik nou allemaal op zo’n dag? Een paar dingen uit de grabbelton:

  • Mijn baantje waarvan ik gelukkig zelf mag kiezen wanneer ik het doe. Maar iedere dag niks doen is geen geld.
  • De andere toets die weliswaar volgende week pas is, maar wel heel veel voorbereiding nodig heeft.
  • Die USB-stick die ik beloofd klaar te maken voor de geschiedenispresentatie over twee dagen.
  • De Glee-CD die ik van een vriend geleend had.
“15:00 – 0:00” is geschreven met een soortvan tempo in gedachten. Probeer een ritme te vinden waarin het lekker loopt. Chaotisch, huh?
Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 18 januari 2011, in Klaagzang en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Chaotisch kun je het wel een beetje noemen. Maar is dit niet gewoon de dag van een gemiddelde middelbare?

Geef een reactie

