Mac

Even een mijlpaaltje: Dit is mijn eerste (en ik denk ook voor een tijdje weer laatste) post op een Mac. HA!

Macs. Zijn. Awesome. Ik ben een Apple fanboy en ik ben er ontzettond trots op. Apple maakt zulke sublieme producten dat ik totaal geen moeite heb om toe te geven dat ik verliefd ben op mijn iPhone, hou van de MacBook van Boot wacht op het moment dat mijn moeder dan ook eindelijk echt een iPad gaat kopen.

Meer na de break!

Vrienden worden gek van me. Mall vindt dat ik een stereotype aan het worden ben, en ik ben het niet met haar eens. Boot is het gelukkig wel met me eens. Gelukkig is er iemand om samen mee te hypen over de nieuwe Apple Battery Charger, right?

iPhone 4? Jep. iPhone 5? Ik denk het niet. Aangezien ik zo weinig verdien (DAMN YOU, LAAG LOONWERK + LAZYNESS) en ik faal in geld bij me houden gaat het er niet van komen. Plus, 2011 wordt het jaar waarin ik dan eindelijk een Mac ga kopen. Jaja.

Tot zover. Ik denk dat ik hiermee wel alle Windows, Android en Applehaters van m’n blog heb afgejaagd, en daarmee 1 viewer overhou: Boot.

Maar ach.

..Voor een apple en een ei..

..An apple a day keeps the doctor away.

..Snoep verstandig, neem een apple.

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 21 januari 2011, in Dagelijkse yays en getagd als , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

