Boot.

Boot. Goede naam voor een artikel, niet?

Meer over Boot na de break.

Boot is mijn beste vriend. Hij is een Apple Fanboy tot in het uiterste, net als ik. Yey! Eigenlijk zijn Boot en ik heel erg; hij vindt mij aardig wanwege mijn iPhone, ik vind hem aardig vanwege zijn vader’s Mac. Heheh. Boot zit naast me.

Zoals de naam doet vermoeden, Boot houdt van boten. Zeilboten, wel te verstaan. Tenminste, dat is wat ik er van begrijp. Iets met dingen die op water varen en wind gebruiken. Aan zijn enthousiaste verhalen kan er zo ongeveer alles gebeuren als je op zeilen zit, van een omslaande boot tot een komeet die met grote snelheid in het water land waar jij net van plan was overheen te varen. True story.

Boot gaat wel vaker terugkomen op deze blog, vooral onder de Apple-gerelateerde berichten. Maar ook daarbuiten zijn we partners in crime, als ik dat zo mag zeggen. En dus gaat Boot nog heel veel inspireren, choqueren, en fanboyeren. En I like that.

 

Dus. Hai Boot! Welkom in het ongelofelijk kleine denkraam wat ik mijn blog noem. Veel plezier hier!

*Highfive, lowfive, omgekeerde lowfive, box, vuist op borst, vuist tegen gezicht.* Dat, mijne heren, is de beste begroeting ever.

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 22 januari 2011, in Ov'rig en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Hahahahaha dit is een inbraak van Boot. Ik vind deze blog gaaf en hij klopt helemaal. Zeilboten en apple ftw! O, nu kom je binnen dus ff snel deze reactie afmaken. Hij is gaaaaaf! Doeidoei Boot

  2. Hij blijft genius, en die begroeting ook!
    Boot lijkt mij een aardige en stoere gozer!

    Doeidoei

Geef een reactie

