Blij zijn

Ik ben blij. Gewoon, zomaar. Het leven is mooi, weetje.

Meer na de break.

Eigenlijk is blij zijn een heel cool gevoel, vind je niet? Net bedacht. Ik weet nu al dat ik over een paar uur al niet meer blij ben, maar dat maakt niet uit. Want ik weet dat ik nadat ik niet blij meer ben ik weer blij ga zijn. Does that make sense?

Nee? Mooizo.

Ik word zelden blij om grote dingen zoals een nieuwe auto, een nieuwe familieleden of nieuwe diersoorten. Om maar wat te noemen (Hoewel ik moet zeggen dat het leven heel wat minder awesome geweest zou zijn zonder neushoorns).

Nee, blij word ik juist van de kleine dingen: “Wauw! Ik heb net een voldoende gehaald op die best wel makkelijke toets!”. “Wajooe! Ik heb een sms’je!”. “OMG! DIE ZANDKORREL ZIET ER UIT ALS GEEN ENKELE ANDERE!”.

Zodoende. Ik ben een vreemd persoon.

…En waarom is het in het Duits nou weer “Ich Bin froh” en niet “Ich Bin blei”? Ik haat lood.

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 27 januari 2011, in Dagelijkse yays en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

