Voetbalplaatjes

Ik snap iets niet. Waarom vindt heel Nederland voetbalplaatjes sparen zo leuk?

Meer na de break.

Okee, voetbal kan best grappig zijn om naar te kijken. Kijken echt, bedoel ik dan. Voetballers zijn wel nice. Plus, van dat hele voetbaltoernooiding waar al die mensjes in al die landjes zo moeilijk over doen is ook wel grappig om naar te kijken.

Maar waarom moeten we al die voetballertjes in een boek hebben? Ze zijn toch het interessantst als ze bewegen? Waarom willen we stilstaande plaatjes van ze hebben?

En hoe kan het dat we er ieder jaar weer intrappen? Ik bedoel, ik weet dat er wat spul verandert, maar dan moet je dus ook meteen alle onveranderde posities nog een keer zien te verzamelen. En dus moet je meer uitgeven en daar wordt meneer supermarkt heel blij van. Yay!

Het is wel goed voor de communicatie met anderen, trouwens. In plaats van
hoe gaat het nou?
-“goed.
-“Kee bai!

krijg je conversaties als
heb je voetbalplaatjes over?
-“Jep, ik heb nummer 1525 nog en heb twee 6273’s.
-“Ah, Okee. Ruilen?
Kee bai!
En, Ehh. Dat is een verbetering, right?

Zucht.

Ohja, heb jij nummer 5729, 2852 en 10375? Post een comment, ik heb nog van alles nodig.

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 29 januari 2011, in Klaagzang en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

