Arbeidsvitaminen

iTunes includes visualizers. Shown here is a v...

Hoe werk je het lekkerst maar toch zo snel mogelijk? Voor mij helpt muziek ontzettend.

Lees verder voor meer zachtstrelende klanken die je oren een massage zullen geven waar je “u” tegen zegt.

Oh, en de rest van dit verhaal.

Okee, ik moet een geschiedenisverslag schrijven. Het eerste wat er door m’n hoofd gaat..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHH!!1!11!!!!1!één!!!

En dus stel ik iets zo lang mogelijk uit. Maar niet vandaag!

Want vandaag ben ik in een enigszinds productieve bui en ga ik heus waar iets doen. Maar ik weet nu al dat ik het niet lang uithou voor m’n computer als het zo stil is en ik me verveel.

En dus zet ik iTunes aan, start de DJ en laat hem gaaaaann.

Yeahh. Als je maar goed invoert wat je leuk vindt en wat niet kan je een geweldige willekeurige lijst aan nummers voorbij laten komen die je wel opgepept houden.

Maestro, Musik.

Hoe hou jij het uit als je iets ontzettend saais moet doen? Muziek? Post it.

En natuurlijk is delen ook toegestaan.

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 5 februari 2011, in Dagelijkse yays en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Muziek geldt ook voor mij. 😉

  2. ik luister ook muziek, maar wat jij daar post vindt ik bagger, troep van de eerste klas!

Geef een reactie

