Songs stuck in your head

Het is eigenlijk heel grappig hoe veel het menselijk brein kan onthouden. Ik bedoel, na 30 jaar kan je nog steeds de Duitse voorzetsels, om maar wat te noemen.

Maar belangrijker dan schoolstuff: liedjes die in je hoofd blijven hangen. Ik bedoel, fuck de Nederlandse koppelwerkwoorden. Belangrijker is dat je nog precies weet wat de tekst van “All Summer Long” is. Of wat de melodie van “Pjanoo” is.

Ik weet nog steeds niet wanneer Jezus geboren is, maar ik kan wel onthouden wat de tekst van Bohemian Rapsody is. Hmm, of misschien ben ik de enige.

Wat zijn jouw favoriete nummers, en denk je dat je die over twintig jaar nog kent? Of hem je juist van die nummers? Comment below.

Sharing is caring! Stuur deze post door naar iedereen op twitter en over 500 jaar zal er een kikker zijn met jouw naam er op. Heus waar! Dit werkt echt!

Geplaatst op 6 februari 2011, in Dagelijkse yays en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Yay voor Zeno z’n blogs :).

Geef een reactie

