Cadeaukaarten

..Yay, een cadeaukaart! Ik zal hem op de berg leggen. /gespeeld enthousiasme

Lees meer en ontvang een cadeaukaart ter waarde van 15 Zeddollar!

 

iTunes Cadeau Card

Okee, behalve deze. Deze mag ik altijd krijgen.

 

 

Ben ik de enige die cadeaukaarten ontvangt, ze blij aanneemt, bedenkt wat voor awesome dingen je er mee kunt kopen, ze ergens neerlegt of ophangt, en ze vervolgens tot in den eeuwigheid VERGEET?

Ik bedoel, welk mens gebruikt cadeaubonnen nu echt? Ik vergeet ze altijd binnen een maand. Hoe gemeen dat ook klinkt. Niet de bedoeling, maar het is wel zo. 😦

Sure, cadeaubonnen zijn vet awesome als in “YAY! NU KAN IK SPULLEN KOPEN! 😀 😀 :D”. Maar ze zijn on-awesome als in “Deze cadeaubon is geldig tot drie dagen geleden”.

Waarom zit er eigenlijk een afloopdatum op? Wat is het nut van iemand producten af te laten nemen vanaf een bepaalde datum? Je haalt er de verkopen juist mee omlaag!

Als ik winkelleider zou zijn, zou ik heel veel geld omzetten. Zeker weten. Oh, en de winkel zou gebouwd zijn met lolly’s en peperkoek en het personeel moet iedere dag om exact 16:00 uur mijn eigen bedachte volkslied zingen. Alle 361 coupletten.

Cadeaubonnen zijn papiertjes uit de hel en ze dienen niet gemaakt te worden. Bedenk een leuk cadeau als je niets kan ver- oh. Wacht.

Ehhm. Mijn noodoplossing bij een inspiratieloos cadeau: Give a pony instead. BAM. Daar is je advies!

Leuk deze post? Ga delen en rating geef hem.

– Google Vertalen over mijn blog.

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 7 februari 2011, in Klaagzang en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

