Grote Brandende Vuurbal

A sunny day in Exmouth

En dus kan je de was weer buiten hangen!

Nee, geen Moerdijk-post. Dit is positiever..

 

Voor degenen die bij mij in de buurt wonen is het een mooie dag. Letterlijk, bedoel ik. Het is een namelijk ont-zet-tond zonnige dag hier!

 

Lees meer voor een vurig verhaal over een, ehh, vurig voorwerp.

Sommige mensen herinneren zich het nog wel: de dagen waarop het sneeuw tot aan je neus stond? Ik verwijder die dagen het liefst zo snel mogelijk uit m’n geheugen. Deze dagen zijn namelijk het koudst – logisch – en ik snap ook niet wat iemand leuk kan vinden aan bevroren water. Maargoed, ieder z’n ding.

Maar vandaag is anders! Vandaag schijnt de zon volop, en boy ben ik daar blij mee. Ik zie mezelf al naar buiten rennen in m’n zwembroek, de zee inrennen en er heerlijk afgekoeld weer uitkomen..
Enige probleem is dat het wat kouder is dan je denkt in het water. Ik zou er als ijsblokje uitkomen en to be fair; vierkant staat mij echt niet.

Maar gelukkig hebben we dan nog de zon! Die grote brandende vuurbal die heel eenzaam, heel, HEUL ver weg aan het opbranden is. Lijkt me best wel gemeen, zo levend verbranden en ondertussen ook nog uitgescholden worden – “sorry, zon.” – terwijl jij alleen je best maar doet. Of, eigenlijk, je hebt geen keus. Tough world.

Vandaag is er een aangenaam zonnetje gepaard gegaan met een aangenaamd briesje waardoor ik eindelijk eens zonder handschoenen kon fietsen. Zo mooi zelfs, dat ik op m’n kamer niet eens het raam dicht hoefde te doen dat altijd open gezet wordt. Dat scheelt me weer 5 seconden.

 

yellow and red

YAY PLANT

En misschien ben ik heel optimistisch, maar ik ga het lekker toch zeggen: Lente.
Yeahhh, wat voelt het toch goed dat te zeggen. De lente komt er gewoon weer. HA, winter.

 

Ik weet het zeker, deze dag is het teken. Vanaf vandaag wordt het alleen maar mooier buiten en over een tijdje ga ik echt in zee springen en er uitkomen als een jongen die net in zee gesprongen is. Da’s best een tijdje geleden.

 

Maakt deze post je ook warm van binnen? (heheh)
Deel hem met één van de knoppies hierondur en word
verheven tot koning van Zandkorrel, een deelstaat van het grote land Zandbak.

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 8 februari 2011, in Dagelijkse yays en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Zo’n grote vuurbal jonge! BAM!

Geef een reactie

