Tijd te weinig.

Kort bloggie. Ik geef het toe, dit is net op tijd, maar het valt nog steeds binnen postaday. Ik heb ook vandaag nog geblogt.

Vandaag heb ik zo ongeveer alles eraan wat een mens kan doen afgezien van twaalf aardbeienpuddinkjes eten. Moet ik ook nog eens doen.

En dus had ik geen tijd meer voor je, bloglezer. Het spijt me. 😦

Dus, ja. Morgen weer fris, ik heb al een idee! 🙂

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 10 februari 2011, in Huishoudelijke Mededelingen, Ov'rig, Persoonlijk en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

