I was born this way

Lady Gaga.

Gaga, yeah.

De nieuwe single van Lady Gaga is uit! Born this way is nu te beluisteren, en wel hierrrr. Go check that out, en kom ondertussen hier terug en lees dit artikeltje.

Lady Gaga, voor wie haar nog niet kent (WAT?), is één van de meest aparte artiesten van dit moment, zo niet de apartste. Ze is één van de meest opgevraagde zoekopdrachten op YouTube en Google, komt op voor homorechten, heeft de meeste volgers op Twitter en Facebook EVAHR.

Oh, en ze maakt muziek. Ik wil niet per sé zeggen dat ik haar grootste fan ben van haar muziek (Okay, ik heb haar album. En 2 van de 25 meest afgespeelde nummers in m’n iTunes zijn Gaga’s), maar ik ben wel van plan om Born This Way te kopen.

Die Gaga is wel een vreemd persoontje, hoor. Soms oncomfortabel vreemd, maar vaak op een leuke manier gewoon weird. Ze is het boegbeeld van de buitenbeentjes. De kinderen die gepest worden om van wie ze houden, hoe ze er uit zien, wat ze doen, wat dan ook. De muziek is dan een mooie toevoeging.

Ik vind Gaga best wel awesome. Ik bedoel, ze heeft lef, ze is grappig, en ze is gewoon fucking cool! Ja, mijn mening is eigenlijk alleen maar gebaseerd op m’n mening. Volg je’m nog?

Anyway, Gaga is cool. Hier bij Paul de Leeuw volgens mij. Ze is goeed.

Nee, ze is geen man. Voor zover ik weet.

Like the Gaga? Share below. 🙂

Geplaatst op 11 februari 2011, in Dagelijkse yays en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. J’aime GaGa :’3.
    IK HOU VAN BORN THIS WAY! :’D.
    Koel bloggie :).
    Doei. :’D

  2. Epicheid.
    Als Gaga en gozer zou zijn.. Zou hij dan een nieuwe versie van Superman zijn 8D?
    Dont be a drag, just be a queen. Whenever youre broke, or evergreen.
    Epicblogje. (:

Geef een reactie

