Lasagna

Day forty-four of my 2007 photo journal

Smakelijk.

Ik heb net lasagna gegeten. En guess what?

 

Lasagna is HEEL lekker, weet je dat? Nooit gedacht dat gehakt, tomatensaus, uien en wat kaas zo lekker kan zijn.

Oh, en het is rood. Maar ik zou ik niet zijn als ik zelfs dat feit zou proberen te ontkrachten. Ik ga proberen een groene lasagna te maken. EN HET GAAT ME LUKKEN OOK.

Moeder maakt graag zelf onze lasagna. Dat smaakt lekkerder, vindt ze. Enige probleem is dan alleen dat er per sé dingen als wortels in moeten zitten, en salami, en varkens, en appels, en vliegtuigen. Hoe ze dat zou doen, geen idee. Maar ze zou het doen en het zou haar lukken.

Ik ben meer van de bevroren lasagna, veilig uit een pakje met de nodige procenten landbouwgiffen er in. Yum.

 

Waarom is lasagna eigenlijk zo lekker? Het is eigenlijk een beetje dezelfde combinatie als in tomatensauzen met pasta erbij, toch? In dat geval snap ik niet waarom ik dát zo saai vind en lasagna zo lekker. Leg eens uit, wereld.

 

Hou jij van lasagna? Laat het me weten hieronder. Oh, en sharing is caring! Deel deze post en laat meer mensen weten dat ik lasagna cool vind. Laten we een fanclub beginnen!

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 12 februari 2011, in Dagelijkse yays en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. LASAGNA!!!!!! 😀 (L)

  2. I love lasagne!
    ps: groene lasagne bestaat al… (en is ook verdomde lekker!)

Geef een reactie

