…En ja, dat wás awesome.

Vandaag..

Ehh, vandaag..

Mm. Vandaag was..

Zucht.

Goed, vandaag was een turbulente dag, meer kan ik er eigenlijk niet van maken.


Na een korte nacht werd ik om 10 uur wakker, waarbij ik vervolgens genoeg tijd had om volgegeten, tandengepoetst, gestreken, geschrobd en klaargestoomd klaar te staan op Station Delly.

En vervolgens kom je in een wervelwind van McDonalds, dijk, water, huis, grasperkjes en bedden terecht. Snap je’m? Ik ook niet.
Vandaag was een dag die ik gráág nog eens over zou doen, en iets zegt me dat dat ook wel gaat gebeuren.

Bedankt, Erik, Faal, Boot, John, Mall, en Erik, voor een geweldige dag. Tot morgen, tot snel, tot vanavond.

True love stories never have endings.

~ Richard Bach

Delen hoeft deze keer niet. Persoonlijk, weetjewel. Maargoed, dat mag altijd.

Geplaatst op 13 februari 2011, in Persoonlijk en getagd als , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Ik lach me hier dood door die bijnaam van Cynthia xd.
    Was leuk enzo :’).

  2. Leon is gemeen.
    Hou van jullie ♥

Geef een reactie

