Valentijn’s over

Zo. En dat was weer valentijnsdag. Waarom hebben we daar eigenlijk een dag voor gemaakt? Je kan toch beter iedere dag heel veel om je vriendje/vriendinnetje geven? Denk ik.

Ik heb een kaart gekregen. Een HEEEELE grote. Met daarop een bed met rozenblaadjes en meer geweldige kleffe mooie dingen. Klef is goed nu ik blij ben met iemand.

Oh, en ik heb een kaart gemaakt. Meegegeven zelfs. Hij was minder groot en handgeschreven, maar dat maakt niet uit. Ik vond het verhaal dat ik er in had gezet best goed. Die woorden blijven trouwens eeuwig onder ons, goed? 😉

Sommige mensen haten valentijnsdag. Ik niet. Ik vind het cool! Ik weer dat het allemaal begonnen is met een stel winkels dat graag wat meer verkocht, maar ik vind dat het uitgegroeid is tot iets dat nog vele commerciëler is maar toch leuk. Ach. Ik ben vast gek.

Eigenlijk is deze post vooral bedoeld om bedankt te zeggen tegen mijn Valentijn, mijn kaartstuurder. Bedankt voor de coole momenten en de flauwe humor. Bedankt voor de sms’jes, de telefoontjes en de lange Skype-gesprekken. Bedankt, Erik.

Geplaatst op 14 februari 2011, in Dagelijkse yays, Persoonlijk en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Ahhhhhw. Wat lief. ❤

Geef een reactie

