Heheh, die vlapakken ook..

Kort bloggie. Ik heb ineens een vraag.

Wáárom staat er op een pak vla eigenlijk “Hier openen”?
Ik bedoel, wat maakt het uit aan welke kant je een vlapak opent? Je kan feitelijk aan beide kanten beginnen, right? Doesn’t make sense.

It’s pointless! Mad!

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 27 februari 2011, in Ov'rig en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. I don’t know :’).

  2. michaeltgrooff

    Yay ikke ook begonnen met blog maar waarom ben ik zo jaloers op het feit dat jij Motion heb als achtergrond en ik die ook wil maar dan lijkt het weer alsof ik aan het naapen ben…

Geef een reactie

