Facebook!

FacebookIk snap niet waarom ik het zo leuk vind, maar feit is dát ik het leuk vind.

Lees meer, dan zal ik je niet ont-vrienden.

Heel vreemd. Voor een lange tijd dacht ik echt dat Facebook een ontzettend enge site was die je géén privégegevens moest geven omdat je ze zo overal op het internet weer kon oprapen. Niet goed.

Nu is Facebook iets anders voor mij. Nu is Facebook een ontzettend leuke site waar je géén privégegevens aan moet geven omdat je ze zo overal op het internet weer op kan rapen. Maar who cares.

Facebook is grappig. Het is op de één of andere manier heel grappig om te zien dat je een event hebt gemaakt waarmee je dus voor jezelf aangeeft dat je iets gaat doen terwijl je dat allang weet van jezelf. Of om te zien dat je alle mensen die je in real life kent ook ineens in een lijstje op Facebook ziet staan. Vreemd.

Ik kan nu bijvoorbeeld op m’n pagina zetten “in een relatie” en dan met wie (hierzo! :’D). En dat is grappig! Want nu kan de hele wereld het lezen! En dat is op de één of andere manier ook grappig!

D’r is maar één ding waar ik een hekel aan heb op Facebook. Serieus. FarmVille. WIE HEEFT DAT IN VREDESNAAM UITGEVONDEN?
Ik bedoel, ik vind het alleen al irritant om constant verzoeken binnen te krijgen. Niet cool!

Anyways, tot zover mijn Facebook-stuffie. Voor mijn Facebook, Twitter en meer shizzle, head on over naar m’n Over Zed-pagina. ;’)
Also, deze blog heeft deel-knoppen! :’D Share all you like.

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 28 februari 2011, in Dagelijkse yays en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. jellybeansftw

    Yay :’D.

Geef een reactie

