Geld verdienen

Strawberry milkshake

Image via Wikipedia

Waarom is geld een drijfveer van onze wereld? Wáárom zijn stukjes papier die net zo goed een telaatbriefje zouden kunnen zijn zo waardevol? Waarom kunnen stukjes metaal geruild worden voor milkshakes, spelletjes, patat, en veel meer? Eigenlijk slaat dat helemaal nergens op.

Lees meer en maak kans op 263 Zeddollar!

En dan het geld verdienen. Pas vanaf je 16e kan je echt enigszinds gaan verdienen, daarvoor moet je het d0en met crappy baantjes als folders rondbrengen, auto’s wassen en tijger-rodeo spelen. Ehh, skip die laatste.

Nu heb ik gelukkig mijn eigen bron van inkomsten: een werkend paar ouders. Kantoor aan huis, kantoorbaantje aan huis dus. Makkelijk verdiend geld, hoewel ik er wel ontzettend geestdodend werk voor moet doen. Maar dat is okay, aangezien ik íéts verdien. Da’s cool.

Ik ben aan het sparen voor een Mac, en tot zover gaat het goed. Nog zo’n 350 eurootjes, en dan heb ik ‘um. Enige probleem is dat ik te druk ben met huiswerk om er veel mee op te schieten. Zucht.

Geld is best nutteloos. Zouden we niet gewoon iets beters kunenn verzinnen dan papiertjes en muntjes die voor ons een verzonnen waarde voorstellen die ook nog eens steeds lager wordt? Dat slaat nergens op, vind ik.
Hoewel, probeer jij maar eens een beter alternatief te verzinnen.

 

Suggesties? Laat horen!

 

 

 

Vergeet niet deze post een paar sterren te geven hieronder. Also, deel deze post all you like! :’)

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 8 maart 2011, in Klaagzang en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

