YouTube: Een grote verzameling Justin Bieber, Lady Gaga, LOLcats en FAIL.

Logo YouTube por Hernando

JoeToeb

Dit is de eerste blog met een onderwerp bedacht door iemand anders! Mijn blaadje zegt hier dat ik “Michael” moet bedanken. Goed. Bij deze, Michael.

YouTube is een geweldige plek waar, nou, 95% van de mensen met een computer wel eens geweest is. Dat rode beeldbuisje zit denk ik voor eeuwig in mijn geheugen gegrift, en dat vind ik verder ook niet erg ofzo.

YouTube is, zoals de naam ook suggereert, jouw eigen beeldbuis. Je kan er zelf video’s uploaden en beroemd worden (heheh) of je doet zoals 99 procent van de Tubers en je gebruikt je account alleen maar om filmpjes mee te kijken en reacties achter te kunnen laten.

Lees meer voor een cool YouTube filmpje! (Goh..)

Mensen kunnen tegenwoordig serieus geld verdienen door zichzelf, of andere coole dingen om hen heen te filmen. Je kan betaald worden per zoveel hits die je krijgt, en als je dus heel populair bent krijg je ook heel veel geldjes. Denk ik.

Voor ons zit er ook wat in, natuurlijk. Wij, voetvolk, weetjewel. Wij kunnen muziek, vloggers, films (mits op tijd en goed gezocht), en nog veel meer onzinnigheid vinden met een paar muisklikken en zo onszelf binnen seconden entertainen, onderwijzen, choqueren, en nog veel meer.

JBWant dat is YouTube vooral, een grote grabbelton vol met filmpjes over waterflessen en Justin Bieber, Lady Gaga’s geslachtsdelen, filmpjes van katten die leuk doen, en filmpjes van mensen die stom doen. Want dat is wat het internet wil. En dus zal het het krijgen ook.

Hier, neem een filmpje.

Wat vinden jullie van de Biebz op YouTube? Of het feit dat het bij Lady Gaga-muziekvideo’s eigenlijk altijd gaat over hoe zielig Britney Spears is? En waarom zijn katten zo ontzettend gewild op het internet en met name op de Tube?

Vertel het me in de comments, geef me ’n stel sterren en share de post om meer views te krijgen op een video naar keuze. *Yeah, ik ben goed in dingen beloven.*

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 9 maart 2011, in Dagelijkse yays, Filmpjes en getagd als , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Ray William Johnson=awsum

Geef een reactie

