…So why do I even bother?

Ik bedoel, ik moet d’r toch eens overheen.
En onze kansen zijn.. Nagenoeg nul, toch?
So why do I even bother?
Proberend dicht bij je te blijven.

Omdat ik weet, met jou was het écht.
Met jou was ik thuis.
So why do I even bother?
Om je niet te vergeten.

Ik ben bang dat als ik loslaat, ik val.
En dat er niemand meer komt die me op gaat vangen.
So why do I even bother?
Omdat ik niet alleen wil zijn.

~ Zed.

Over Zed

3FM-fan, Rubik's Cuber, Social Media Snob, Apple Fanboy, Music lover but above all, his own wicked self.

Geplaatst op 18 mei 2011, in Klaagzang, Persoonlijk en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

