Vandaag heb ik je verwijderd.

Vandaag heb ik je verwijderd.
Je had nog lang een plekje daar op m’n homescreen, en ik liet je daar staan.
Bang voor het feit dat als ik je daar weghaalde, het ook echt voorbij zou zijn gegaan.

Vandaag heb ik je verwijderd.
Was makkelijker dan ik dacht, als ik dat zo zeggen mag.
Vinger d’r op, “Wilt u ‘hem’ verwijderen?”, jahoor. Dag.

Vandaag heb ik je verwijderd.
En nu zit er een lege ruimte daar tussen de rest, en ik laat dat zo denk ik.
Dat plekje was van jou, en dat gaat zo blijven.

Geplaatst op 19 mei 2011, in Persoonlijk en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

